Ny app for bildelingstjenesten otto
Nå ruller vi ut vår flunkende nye app for privatpersoner og bedrifter.
Denne oppgraderingen gir en bedre opplevelse med bedre filtrering på biltype, muligheten til å velge en favorittbil og muligheten til å legge til ekstra sjåfører.
Må være en sømløs opplevelse for alle
Ettersom vi er avhengig av å levere en tjeneste som er intuitiv og brukervennlig for bedriftskunder, beboere i borettslag og sameier, og kunder som ønsker å finne nærmeste bil på gateplan, har prosjektet strukket seg over en lengre periode. Vi har aktivt involvert både bedrifts- og privatkunder, og interne og eksterne ressurser. Prosessledere, designere og utviklere har jobbet sammen for å skape en mer intuitiv og effektiv app-flyt, og brukerne har vært involvert i hele prosessen.
En systematisk tilnærming
Vi har kjørt runder med validering av hypoteser, testing, fokusgrupper og undersøkelser for å sikre at den nye designet og funksjonaliteten møter brukernes behov og forventninger. Som et resultat av disse prosessene, har vi kommet frem til noen viktige nye funksjoner, som bedre filtrering på biltype, enklere skaderapportering, muligheten til å velge en favorittbil, og muligheten til å legge til ekstra sjåfører.
Nå mener vi at vi har en enda mer intuitiv og brukervennlig opplevelse for alle. Ny funksjonalitet gir kunder mer kontroll og fleksibilitet – og er en viktig oppgradering av tjenesten som stadig er under utvikling.
Send oss dine tilbakemeldinger
Prøv den nye appen og kom gjerne med innspill på hvordan vi kan bli enda bedre i fremtiden slik at du kan få mer bilfrihet, enten det er på jobb eller privaten.